THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

diumenge, 18 d’abril del 2010

1ª Duatló Infantil de Vilanova del Camí

Aquest matí he tingut que matinar molt. Havia d'anar a prop d' Igualada a fer una cursa. Quan hem arribat plovia i no sabiem si podríem córrer. 

Amb el meu pare hem anat a recollir els dorsals meu i d'en Didac i la Laia i ens han dit que si que es faria la cursa.

Una mica abans de començar la cursa ha parat de ploure. Les bicicletes les hem tingut que anar a portar a una plaça que hi havia darrera del col·legi Marta Mata que es on es feia la cursa i que era a on fariem el canvi de córrer a bicicleta.

La primera cursa ha set la de la Laia, que corrien Infantils i Alevins tots junts. Li ha anat molt bé i ha quedat la primera de la seva categoria.

A la segona cursa hem sortit nosaltres que corriem a més a més amb els Benjamíns que eren entre un i dos anys mes grans que nosaltres. hem fet una volta al circuit corrent i llavors hem agafat la bicicleta. Quan he agafat la bici anava tercer m'han dit, però com que he tardat una mica en poder arrencar m'han adelantat uns quants nens. Amb la bici jo tenia que fer dues voltes i he aconseguit adelantar alguns nens. Quan he tornat a córrer he adelantat uns nens que només havien fet una volta en bicicleta i al final he entrat el quart, en Didac a entrat el Segon.

A l'arribada ens han donat una bossa amb obsequis. Més tard han vingut en Txuma i la resta de la colla a veuren's i hem anat a dinar plegats una pizza a Igualada.

Al restaurant hem celebrat la mona de l'Iker que li han portat en Txuma i l'Anna.