THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

dissabte, 27 de març del 2010

Duatló de Sant Joan de les Abadesses


Aquesta tarda s'ha celebrat la duatló de Sant Joan de les Abadesses. Jo hi he participat junt amb en Didac Salarich que també hi corria.

Ha sigut una duatló bastant llarga i cansada. 400 m running + 1,200m Bici + 500 m Running. La primera part de córrer he sortit dels últims i tots corrien molt però estàvem barrejats els nens de diferents categories i nosaltres erem els petits.

Quan he agafat la bici estava bastant enrera, però al cap d'una estona he atrapat a en Dídac que m'ha tornat a adelantar cap al final.

L'últim tros de córrer anava darrera d'un altre nen una categoria més gran que jo i en intentar adelantar-lo ell s'em posava davant i em tapava el forat, pero per sort s'ha despitat a l'última corba i l'he adelentat i he tingut que esprintar a tope a l'última recta perque no m'adelantés.

Al final he entrat el quart de la meva categoria i en Dídac el tercer, però per un error dels arbits de la cursa han donat el tercer lloc a un nen que no havia acabat tot el recorregut i al final hem fet 4t i 5è.

Estic molt content de com ha anat la cursa, doncs per lo llarga que era he fet un bon lloc i a més he guanyat una medalla i una bossa amb obsequis.