THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

dilluns, 13 de desembre del 2010

Cros escolar de Sant Boi de Lluçanès

Avui e anat a fer un cros escolar.Em anat em en Didac,en Pol i jo.em fet recurregut de 1050m a canasat molt .Despres tembe a corregut el meu germa l'Iker qeu deu  be fet 100m o algo aixi.Despres a corregut el meu pare.

despres del  cros escolar em anat el pans and companis.I a la tarda A vingut en Didac a jugar.

2na lliga benjemi natecio

Avui he anat a Platja D'aro amb en Didac, la Laia i l'Oriol.Em  anat a compra roba i despres em anat a fer una bolteta.Despres de la bolteta em anat a dinar.Despres de dinar em tingut que correr per anar a ala pisina Platja D'aro.Vaig nedar 50m braça idespres el relleu 50m crol.A braça vaig veigar 2 decimes i temps 1"05"00 i abans tenia 1"05"02. a crol es a dir el rellu vem fero amb en Didac,la Txell, jo i en Pol vem cadar ultims.Vem arriar a casa cap alla les 21:00.

dimarts, 13 de juliol del 2010

Caminada a Bellmunt

Avui he anat a caminar a Bellmunt amb el meu pare. Hem sortit des del trencant de coll de Duec a les 9:30 del matí i ja feia molta calor.

Hem agafat el camí que queda a l'esquerra de la carretera i hem anat pujant pel dret ssense seguir el camí marcat. Aviat em arribat al pedroneti llavors hem anat seguint el cami cap a la font, l'Alzina gran i fins al pàrking. Tot i que tota l'estona hi havia ombra feia molta calor.

Del pàrking fins a dalt hem pujat per les pedres, per on pujen els de la duatló. A dalt hem anat a fer unes fotos a la creu on hi havia unes cabretes que pasturaven.

Després hem baixat corrent una mica, primer pel camí i després per la carretera fins a arribar al cotxe.

dijous, 3 de juny del 2010

Del Càmping a Torroella en Bici

Aquest matí hem anat a fer un volt amb bici amb el pare, en César i en Marc Quel.

Hem anat des del càmping fins a Torroella. primer per el carril bici, després hem agafat una carretera que ens ha portat a un cami de terra fins a Torroella. He passat molta set i quasi hem poso a plorar. sort que hem parat i he pogut veure una mica d'aigua.

Quan hem arribat al pont de Torroella, hem girat i hem tornat. A la tornada ja m'ha anat més bé. Ens hem trobat a en Roger i en Lluis quan tornavem i hem anat tots junts fins al càmping.

dimecres, 19 de maig del 2010

Trofeu Joves Promeses de Lloret (29-05-10)

Avui he anat al Trofeu de Lloret de Natació.

M'ha anat de poc que no puc nedar, doncs al matí amb les preses de que habíem de fer les maletes pel càmping i d'anar a comprar m'he oblidat la bossa de la piscina a casa. Sort que ens n'hem adonat al Baricentro i allà s'hi troba de tot i ho hem comprat tot de nou. Ulleres, Gorro, Banyador, xancletes,...

Hem arribat a Lloret al mitgdia i hem anat a la platja una estona. Allà ens hem trobat amb en Pol i en Dídac i hem pogut jugar una estona abans d'anar a dinar. Per dinar hem menjat pizza i un gelat.

A la tarda hem anat a la piscina. Avui la piscina era una piscina descoberta i de només sis carrils com a Torelló. Jo he corregut en dues sèries. 25 metres braça i 25 metres Lliures. En els 25 Braça he fet el segon de la meva sèrie mentre que en els Lliures he arribat el 5è. A més he millorat els meus temps en les dues curses que és el que importa.

Abans d'acabar hem fet relleus. Els més petits hem fet els relleus amb una espuma aguantada amb els peus, així no els podíem moure. Al final ens han donat una bossa amb obsequis i una medalla.

dilluns, 26 d’abril del 2010

En Bicicleta cap a Pals

Aquesta tarda hem fet una sortida en bici amb el meu pare. Ens hem posat la roba d'anar en bici i hem sortit des del càmping del Delfin Verde. Jo anava amb la bicicleta de l'avi, que era el primer dia que hi anava de passeig i com que hem va una mica gran hem feia molt mal el cul  i els ous.

Amb la bici de l'avi vaig més bé tot i que em va gran perque te més marxes i corre més i em canso menys. Puc pujar les pujades més fàcil i a les baixades córrer una mica més.

Hem anat fins a Pals i hem fet una volta per el poble. Allà he fet proves d'aixecar la roda i al final ja la podia aixecar una mica. Després hem tornat cap al càmping i he anat a la piscina amb la mama.

diumenge, 25 d’abril del 2010

5ª jornada de Lliga de Natació (Vic)

Avui he fet una altra cursa de natació. Aquest cop no era a Centelles, era a Vic perque era de lliga i no campionat d'Osona. He nedat els 50 metres lliures, jo he quedat tercer, però només erem tres nedadors.

En Didac havia anat a gimnàs avui i en Pol crec que ha anat a veure un partit de futbol.

La Laia Rubio ha quedat segona de la seva carrera.

diumenge, 18 d’abril del 2010

1ª Duatló Infantil de Vilanova del Camí

Aquest matí he tingut que matinar molt. Havia d'anar a prop d' Igualada a fer una cursa. Quan hem arribat plovia i no sabiem si podríem córrer.

Amb el meu pare hem anat a recollir els dorsals meu i d'en Didac i la Laia i ens han dit que si que es faria la cursa.

Una mica abans de començar la cursa ha parat de ploure. Les bicicletes les hem tingut que anar a portar a una plaça que hi havia darrera del col·legi Marta Mata que es on es feia la cursa i que era a on fariem el canvi de córrer a bicicleta.

La primera cursa ha set la de la Laia, que corrien Infantils i Alevins tots junts. Li ha anat molt bé i ha quedat la primera de la seva categoria.

A la segona cursa hem sortit nosaltres que corriem a més a més amb els Benjamíns que eren entre un i dos anys mes grans que nosaltres. hem fet una volta al circuit corrent i llavors hem agafat la bicicleta. Quan he agafat la bici anava tercer m'han dit, però com que he tardat una mica en poder arrencar m'han adelantat uns quants nens. Amb la bici jo tenia que fer dues voltes i he aconseguit adelantar alguns nens. Quan he tornat a córrer he adelantat uns nens que només havien fet una volta en bicicleta i al final he entrat el quart, en Didac a entrat el Segon.

A l'arribada ens han donat una bossa amb obsequis. Més tard han vingut en Txuma i la resta de la colla a veuren's i hem anat a dinar plegats una pizza a Igualada.

Al restaurant hem celebrat la mona de l'Iker que li han portat en Txuma i l'Anna.

diumenge, 11 d’abril del 2010

9ª DUATLO INFANTIL CIUTAT DE VIC

Aquest matí he anat a Vic a córrer a la Duatló Infantil. Era molt d'hora a les 10 del matí i per poc que no arribem tard i no puc córrer perque quan he arribat ja estaven els nens a la linia de sortida.

La cursa ha sigut curta. A la sortida anava dels 5 o 6 primers, i a l'hora d'agafar la bici avia guanyat un parell de llocs, però he trigat molt en arrencar la bici perque avui anava amb la gran (la de la meva mare). Amb la bici he anat molt bé i he anat més ràpid que amb la petita. Un cop he deixat la bici anava quart i he començat a còrrer. A la última recta he apretat molt fort i per pocs metres no he pogut atrapar al nen de davant meu. Al final he quedat 4rt.

En Didac també ha corregut i ha sigut 6è. La seva germana la Laia també amb els més grans i ha sigut la tercera nena.

Tots tres hem tingut una medalla i per celebrar-ho hem anat amb els pares a fer el bermut.

dissabte, 10 d’abril del 2010

Ultima Jornada del Campionat de Natació d'Osona

Avui he fet la ultima jornada del campionat d'Osona de Natació a Centelles.
A la meva sèrie hem tingut que nedar cent metres estils, Això vol dir que he tingut que fer 25 de papallona, 25 d'esquena, 25 de braça i 25 de crol. Al final he quedat el 4rt de la meva sèrie.
Un cop acabada la jornada han fet un berenar a fora per als nedadors i han donat els premis de tot el campionat.
Jo he tingut una medalla en quedar el 4rt d'Osona, els meus companys Pol Comes i en Didac Salarich han quedat 1er i segon d'Osona.